luni, 7 februarie 2011

Iubire în mileniul trei...

CCONVERSAŢIE ÎNTRE 2 ….ÎNDRĂGOSTIŢI? în mileniul 3


 …bbbUNĂ

MĂ IUBEŞTI?

Da, dar prefer să ţi-o spun într-un mesaj. (voi folosi telefonul de serviciu, de ce să cheltui?)

Hai zi, mă iubeşti?

Da…dar prefer să ţi-o spun printr- un smiley, printr-un cântec, sau de ce nu..să te invadez cu power pointuri drăguţe…în fiecare zi…iar dacă te uiţi pe unul dintre ele, voi lua răspunsul tău ca pe o speranţă.

Hai zi mă iubeşti?
Da, dar am puţină treabă acum, m-a pus şefu să lucrez, şi chiar nu am timp să-ţi răspund. Dar te sun eu mai târziu oricum. Acum am treabă nu ţi-am spus?

Mă iubeşti?
Da, dar n-am să recunosc niciodată. Sau nu o să te mai recunosc niciodată.

Mă iubeşti?
Da, dar doar platonic.
News flash: nu există, sau dacă există, schimbă verbul.

Hai zi, mă iubeşti?
Da.

Niciun comentariu: